Urmariţi-ne pe:

Publicat în 31 Martie 2014 Afişări: 148
Imprimare

Stimaţi transportatori,

Din câte ştiţi, la 3 martie, anul curent pe site-ul «Transport.md» au fost publicate două hotărâri la 27.02.2014 şi 28.02.2014 al aşa numitului «noul consiliu».
 
 

 

 

 


Aşa numitul «noul consiliu» şi supranumitul  «preşedinte»  au dezminţit implicarea lor în aceste acte. Ei au afirmat, la data de 28 martie al anului curent, în prezenţa D-lui Vladimir Florea, Preşedintele Asociaţiei şi ai membrilor Comisiei de examinare a încălcărilor procedurii TIR pe lângă Asociaţia AITA, că informaţiile, sunt false şi înşelătoare, iar aceste documente sunt falsificate şi ei nu ştiu de către cine au fost scrise şi publicate.
Ei au indicat că aceste hotarîri sunt false deoarece, acestea nu sunt confirmate de original şi că nu sunt semnate.
Ba mai atât, ei au confirmat şi ceea că articolele, publicate anterior pe site-ul «Transport.md», care nu sunt însoţite de semnături originale, la fel sunt false şi înşelătoare.


Administraţia Asociaţiei AITA.

 
Publicat în 18 Martie 2014 Afişări: 397
Imprimare

Stimaţi transportatori!

Nu avem în deprindere de a decădea pînă la "altercaţii verbale", cu privire la toate "eseurile", pe care le primiţi regulat de la un grup de reformatori - " aşa numitul noul Consiliu AITA". Dar ce-a mai recenta "capodopera" al genului epistolar, a surprins prin prostia sa ...

Citat: " ... Compania moldovenească de audit, înregistrată pe adresa de domiciliu al ex-preşedintelui (notă: se are în vedere dl Florea) în mod evident „corect” verifică Asociaţia pe parcursul a mai mulţi ani ... "
Este vorba de o companie de audit "SOVIRINA - AUDIT" SRL, plasată pe adresa mun. Chişinău, str. Petru Rareş, 36, of. 145, care anual, începând cu anul 2010, efectuează audit financiar Asociaţiei, care este apoi aprobat de Consiliul "AITA ".
Ar trebui remarcat faptul că această companie a fost recomandată de către revizorul Asociaţiei AITA, dl Gubceac şi aprobat unanim de către Consiliul "AITA", în calitate de companie de audit a Asociaţiei "AITA".
Dacă de reamintit faptele descrise în "eseul" de mai sus, din punctul de vedere matematic, atunci dl Florea, care este preşedintele "AITA", nu trăieşte pe str. Petru Rareş, de mai bine de 6 ani ... şi se face vinovat doar că el se află la moment în acelaş oraş şi aceeaşi ţară, ca şi compania "SOVIRINA - AUDIT" SRL.

S-ar putea, şi de această dată să nu reacţionăm la toate aceste atacuri murdare, care nu au fost confirmate în nici un fel, cu nici un document. Acest fapt denotă în mod clar, pe ce bază e construită strategia "reformatorilor"...

Cu stimă,
Secretariatul "AITA"

 
Publicat în 14 Martie 2014 Afişări: 442
Imprimare

Conflictul dintre unii membri ai Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Auto din Moldova (AITA) a pus în pericol participarea ulterioară a ţării în sistemul TIR. Documentele acestui sistem, Carnet TIR, permite transportatorilor să treacă mai rapid procedurile vamale la importul-exportul mărfurilor, deoarece achitarea taxelor vamale într-o ţară sau alta este garantată de sistemul TIR. Fiind recunoscut în multe ţări, sistemul TIR reduce considerabil cheltuielile transportatorilor, atât de timp cât şi cele financiare.

Pentru Moldova, pierderea sistemului TIR înseamnă atragerea după sine a cheltuielilor considerabile ale transportatorilor, comanditarilor şi bugetului. Actualmente doar cota ramurii transporturilor în PIB este de 11%, iar veniturile bugetare sunt asigurate în proporţie de 75% doar de organele vamale din importul mărfurilor, asigurat tot de aceiaşi transportatori. Spre exemplu, Turcia, căreia îi revine aproape jumătate din operaţiunile de transport din/în Moldova, nu va accepta nicio maşină fără carnetul TIR. 

 
Publicat în 13 Martie 2014 Afişări: 408
Imprimare

În 2004, cu acordul tuturor membrilor de asociere (100%), AITA a fost reorganizata ca o uniune de întreprinderi sub forma unei asociaţii, în conformitate cu Legea cu privire la Întreprinderi şi antreprenorial, precum şi in corespundere cu Hotărârii Guvernului 500.

Acest lucru a fost precedat de o comisie de conciliere, care a stabilit cote asociatilor in dependenta de contribuţia fiecărei întreprindere, în funcţie de durata muncii şi volumul de Carnete TIR folosite.

În termen de 10 ani de la asociere, …

Citiţi mai departe

 

Excludere din sistemul TIR

Calendar de Evenimente

April 2014
Mo Tu We Th Fr Sa Su
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Parteneri

Proiecte

 

 

 

You are here:   HomePrincipală